Friday 12 February 2016

MASALAH KETIAK BERBAU ? AKU PAKAI NI..KORANG ?

ya allah !!
berbau badan dia.. ke ketiak berbau ??
tapi tak sampai hati nak bagitau kan.
kalau bagitau nanti mau gaduh !!


badan berbau..
atau lebih senang cakap, ketiak berbau ni memang jadi masalah sejagat..
pada semua orang.
apatah lagi cuaca kat malaysia yang lebih banyak panas daripada hujan kan !

lalu, bagaimana kita menangani maslaah tu ?
atau biarkan jek..
bukan mati pun kan !!
huhuhu..


ok..
kalau dah sembur perfume setengah botol, tapi ketiak masih berbau itu memang masalah besar.
kalau kerja kita yang jenis selalu jumpa client, bab ni kena jaga.
elok-elok kita dapat projek tu, tapi terlepas gara-gara bau ketiak.
erkk!!!

apakah punca ketiak berbau ?
salah satu puncanya adalah masalah pencernaan.
lama sangat tak membuang..
atau ada masalah untuk membuang.

menu makanan juga mempengaruhi juga.
kalau suka sangat makanan berempah pun boleh menyebabkan badan serta ketiak lebih berbau!


so, salah satu cara mengatasi masalah ini ialah dengan memakai deodorant.
dah mencuba pelbagai jenama di pasaran, tapi kenapa tak sampai balik keje, ketiak dah berbau semula.
kalau tak pun, melekit je kat ketiak..
tu dia.. berkerak ketiak !!!
kalau perempuan confirm malu , especially bila pakai baju plain colour..
tu dia.. sampai melekat kat baju.



masalah ketiak berbau

meh nak bagitau..
aku sekeluarga dah lama bertukar  menggunakan deodorant ni,

kenapa ?
 baunya tahan sehingga 48 jam
bukan gel.. so tak melekit. water based
alcohol free tau !!! senang nak bawak solat.
so far, dah masuk 3 bulan aku pakai.. botol masih penuh lagi.. memang tahan lama.


haa,,
inilah rupa botol deodorant ni.
1 botol ni 100ml

kawan satu office dengan  bini aku pun dah ramai yang order dengan kami.
aku ?? kawan-kawan tanya pakai perfume apa ? mana ada perfume apa-apa der..
itu bau deodorant lah !!



masalah ketiak berbau


senang cerita, setiap seorang kat rumah WAJIB sebotol seorang.
yang penting, JIMAT.





So, kat mana nak order deodorant yang super duper best ni ??
korang boleh beli dari kedai amway..
atau nak senang, order je dari kami.
kami poskan sampai pintu depan rumah.
jimat duit minyak nak ke kedai amway.. jimat duit kupon parking.

macamana nak contact  :
boleh pm/call/whatsapp aku :
Pian
013-7755256


sapa-sapa yang stay area Mersing, aku buat COD je..
yang duduk jauh, aku poskan je dedorant korang.

berapa harga ?
sehingga 15 Feb 2016, harga sebotol masih lagi RM25 sebotol (tidak termasuk kos penghantaran)


tetapi, selepas 15 feb 2016, harga akan meningkat ke RM 29 sebotol.
sebab amway revise semula harga produk mereka..
bukan aku yang memandai nak naikkan harga yea.. hehehe..

so, kalau dah macam tu, cepat-cepat order.
contact je aku..
boleh pm/call/whatsapp aku :
Pian
013-7755256


"SEMOGA BAU KETIAK TAK JADI MASALAH KORANG LAGI"

No comments:

Post a Comment